Obec Horní Újezd
ObecHorní Újezd

Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel

4. Základní informace k životní situaci

Tato situace se týká registrace vozidla a jeho provozování, příp. nakládání s ním.
Jedná se o všechny úkony, které mají vliv na změnu údajů v registru vozidel a v dokladech vozidla, které nejsou přihlášením vozidla nebo změnou vlastníka nebo provozovatele (např. změna barvy vozidla, zápis spojovacího zařízení atd.).

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická osoba - provozovatel silničního vozidla, zmocněnec, nebo v případě právnické osoby (osoba oprávněná jednat jménem právnické osoby) provozovatel vozidla.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti o zápis změn údajů v registru silničních vozidel (a také v dokladech vozidla) na příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností (ORP) v místě aktuálního pobytu nebo sídla provozovatele.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na obecní úřad obce s rozšířenou působností, v jehož územním obvodu máte jako provozovatel motorového nebo přípojného vozidla bydliště nebo místo podnikání, liší-li se od bydliště, nebo sídlo; v Praze na Magistrát hlavního města Prahy.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Zejména je zapotřebí mít v originále doklad totožnosti (občanský průkaz, pas), a dále příp. originál nebo ověřenou kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z obchodního rejstříku (u firemních vozidel).
K žádosti o zápis změn údajů v registru silničních vozidel se přikládá:
  • technický průkaz silničního motorového vozidla a přípojného vozidla,
  • osvědčení o registraci silničního motorového vozidla a přípojného vozidla, nejedná-li se o vozidlo vyřazené z provozu na pozemních komunikacích,
  • ostatní doklady osvědčující změnu zapisovaných údajů.
Při podání žádosti o zápis změny údaje v registru silničních vozidel na základě výměny podstatné části mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla se k žádosti dále přiloží:
  • doklad o nabytí této části,
  • protokol o technické prohlídce provedené po výměně této podstatné části a
  • rozhodnutí obecního úřadu obce s rozšířenou působností o schválení technické způsobilosti po provedené výměně, jedná-li se o přestavbu silničního vozidla.
K žádosti - v případech změny údajů u dočasně vyřazeného vozidla z registru silničních vozidel - přikládá žadatel technický průkaz silničního motorového vozidla a přípojného vozidla k vyznačení záznamu a dále čestné prohlášení, že na vozidle nebyly provedeny změny podstatných částí (karoserie, motor).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář - "Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel" je k dispozici na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností nebo na internetových stránkách Ministerstva dopravy.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek 50 Kč za každou změnu; formu úhrady stanovuje příslušný úřad.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel je možné vyřídit na počkání; v komplikovanějších případech se postupuje dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kde je obvyklá lhůta vyřízení stanovena do 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Dalším účastníkem může být zmocněnec (s plnou mocí k provedení úkonu) nebo leasingová společnost.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel je třeba podat do 10 pracovních dnů od vzniku skutečnosti, která zakládá změnu zapisovaného údaje.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

11.05.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Mapový portál

Portál

Informace o zpracování osobních údajů

Najdete nás také zde

facebook

Olomoucký kraj

Logo OK

OLOMOUCKÝ KRAJ
FINANČNĚ PŘISPĚL
V ROCE 2020 NA AKCE

1. Částečná úhrada  - dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení JSDH obcí Olomouckého kraje 2020 -" ochranné prostředky pro JPO III."

2. Částečná podpora - dotace na podporu projektu "Mutifunkční hřiště v obci Horní Újezd" ve výši 450.000,-Kč

3. Pořízení drobného majetku v oblasti kultury v Olomouckém kraji - závěsy včetně garnýží pro 5 ks oken - dotace ve výši 30 000 Kč.

Dotace POV Olomouckého kraje

logo POV OK

logo

Akce "Obnova chodníku v centru obce Horní Újezd 2020 byla finančně podpořena Olomouckým krajem
z Programu obnovy venkova
Olomouckého kraje 2020 

ve výši 500 000,- Kč.

 

Dotace MMR 2020

logo MMR

Ministerstvo pro místní rozvoj podpořilo v roce 2020 realizaci projektu: "Multifunkční hřiště v obci Horní Újezd" ve výši 1. 657 790,-Kč

Aplikace

mobilní aplikace

Volně ke stažení:

google-play-downloadapp-store-download

Rychlý kontakt

Obec Horní Újezd
Horní Újezd  č. 83
753 53 Všechovice
Spojení:
Tel.: 581 622 693
Fax:  581 622 693
E-mail:
obec@horni-ujezd.cz

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Oprava kostela - léto 2016

Děkujeme Skupině ČEZ za podporu při rozsvícení vánočního stromu a nové výzdoby našeho kostela v obci Horní Újezd.

logo ČEZ

Odběr e-mailových novinek

Novinky e-mailem

Sjezd rodáků 2021

​​První písemná
zmínka
1371

​​Počet obyvatel
423

​​Nadm. výška
490 m
n.m.

​​Katastrální
výměra
687 ha