Obec Horní Újezd
ObecHorní Újezd

Meliorace a hrazení bystřin v lesích - § 35 lesního zákona

3. Pojmenování (název) životní situace

Meliorace a hrazení bystřin v lesích - § 35 lesního zákona

4. Základní informace k životní situaci

Stát hradí nebo podporuje protipovodňová opatření, protierozní opatření, odstraňování následků živelních pohrom a úpravu vodního režimu lesních půd.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žadatelem může být:

  • vlastník (uživatel) lesa,
  • určený odborný správce drobných vodních toků - bystřin (Lesy ČR, s.p.).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Zpracování a předložení podnětu na opatření, rozhodnutí krajského úřadu, odboru životního prostředí, že akce je opatřením ve veřejném zájmu, žádost o příslib finančních prostředků.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Jednáním s krajským úřadem a podáním podnětu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na krajský úřad - odbor životního prostředí, orgán státní správy lesů.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte:

  • podnět k vydání rozhodnutí,
  • úplnou projektovou dokumentaci,
  • stavební povolení nebo ohlášení stavebnímu úřadu.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Přílohou podnětu je doporučená tabulka Lesů ČR, s.p.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny, závisí na počtu žadatelů a finančních limitech Ministerstva zemědělství.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Speciální stavební úřad (státní správa vodního hospodářství)

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Příprava výběrového řízení na zhotovitele.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci nelze řešit elektronicky.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravy a doplňky vstupních údajů v podnětu se uplatňují prostřednictvím krajského úřadu, odboru životního prostředí.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Při zjištění, že provedení prací neodpovídá uváděnému rozsahu, účelu nebo kvalitě, došlo k neohlášené změně v projektové dokumentaci nebo uvedení nepravdivých údajů, nařídí příslušný odbor životního prostředí a finanční úřad vrácení poskytnutých finančních prostředků nebo jejich části včetně penále.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

01.08.2006

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svoz odpadu

Kalendář

Mapový portál

GeomoravaPortál

Informace o zpracování osobních údajů

Najdete nás také zde

facebook

Odstávky ČEZ

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Rychlý kontakt

Obec Horní Újezd
Horní Újezd  č. 83
753 53 Všechovice
Spojení:
Tel.: 581 622 693
Fax:  581 622 693
E-mail:
obec@horni-ujezd.cz

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů

Poděkování

Děkujeme Skupině ČEZ za podporu při rozsvícení vánočního stromu a nové výzdoby našeho kostela v obci Horní Újezd.

logo ČEZ

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Prosinec 2012

​​První písemná
zmínka
1371

​​Počet obyvatel
423

​​Nadm. výška
335 m
n.m.

​​Katastrální
výměra
687 ha