Obec Horní Újezd
ObecHorní Újezd

Doklad o ekologické likvidaci vozidla (potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků)

3. Pojmenování (název) životní situace

Doklad o ekologické likvidaci vozidla (potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků)

4. Základní informace k životní situaci

Tato situace se týká získání potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků, které je součástí nutných podkladů k trvalému vyřazení vozidla z registru vozidel.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Oprávněnou osobou k jednání je fyzická nebo právnická osoba zapsaná v registru vozidel jako provozovatel nebo vlastník vozidla.

Jednat může i osoba zmocněná písemně provozovatelem nebo vlastníkem vozidla.

Za právnickou osobu jedná statutární orgán nebo ten, kdo prokáže, že je oprávněn za ni jednat.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí dle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Každý, kdo se zbavuje autovraku, je povinen autovrak předat pouze osobám, které jsou provozovateli zařízení ke sběru, výkupu, zpracování, využívání nebo odstraňování autovraků (týká se to obecně všech autovraků ze všech vozidel, nejen z vozidel vybraných).

Tato povinnost se týká nejen vlastníků vozidel, ale i obcí, na které tato povinnost přechází v případě nemožnosti zjistit vlastníka vozidla.

Provozovatel zařízení ke sběru nebo výkupu autovraků při přejímce autovraku postupuje v souladu s provozním řádem tohoto zařízení a dále:

  • zkontroluje, zda autovrak neobsahuje další odpady, které nejsou součástí vozidla,
  • předá předávající osobě bezplatně písemné potvrzení o převzetí autovraku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

8. Na které instituci životní situaci řešit

Doklad o ekologické likvidaci vozidla získáte u zařízení ke sběru nebo zpracovatelského zařízení, které má povolení k nakládání s autovraky (povolení k nakládání s nebezpečnými odpady) a je oprávněno vystavit potvrzení o převzetí autovraku.

Informace o provozovatelích zařízení oprávněných vydávat potvrzení o převzetí autovraků můžete získat v databázi Ministerstva životního prostředí, případně na krajském úřadu (v Praze na Magistrátu hlavního města Prahy), který dává souhlas k provozu těchto zařízení, nebo na příslušných obecních úřadech obcí s rozšířenou působností, resp. magistrátech provádějících trvalé vyřazení vozidel z provozu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Předložte:

  • doklad totožnosti v originále (občanský průkaz),
  • u firemních vozidel originál nebo ověřenou kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z obchodního rejstříku,
  • technický průkaz vozidla (TP).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Náležitosti potvrzení o převzetí autovraku jsou stanoveny v příloze č. 3 vyhlášky č. 352/2008 Sb., o podrobnostech nakládání s autovraky, ve znění pozdějších předpisů.

(Pozn.: Zařízení ke sběru a zpracovatelské zařízení má vlastní předtištěné formuláře.)

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Vaši žádost je možné vyřídit na počkání.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

10.11.2010

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Úřad

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Mapový portál

Portál

Informace o zpracování osobních údajů

Najdete nás také zde

facebook

Olomoucký kraj

Logo OK

OLOMOUCKÝ KRAJ
FINANČNĚ PŘISPĚL
V ROCE 2020 NA AKCE

1. Částečná úhrada  - dotace na pořízení, technické zhodnocení a opravu požární techniky a nákup věcného vybavení JSDH obcí Olomouckého kraje 2020 -" ochranné prostředky pro JPO III."

2. Částečná podpora - dotace na podporu projektu "Mutifunkční hřiště v obci Horní Újezd" ve výši 450.000,-Kč

3. Pořízení drobného majetku v oblasti kultury v Olomouckém kraji - závěsy včetně garnýží pro 5 ks oken - dotace ve výši 30 000 Kč.

Dotace POV Olomouckého kraje

logo POV OK

logo

Akce "Obnova chodníku v centru obce Horní Újezd 2020 byla finančně podpořena Olomouckým krajem
z Programu obnovy venkova
Olomouckého kraje 2020 

ve výši 500 000,- Kč.

 

Dotace MMR 2020

logo MMR

Ministerstvo pro místní rozvoj podpořilo v roce 2020 realizaci projektu: "Mutifunkční hřiště v obci Horní Újezd" ve výši 1. 657 790,-Kč

Aplikace

mobilní aplikace

Volně ke stažení:

google-play-downloadapp-store-download

Rychlý kontakt

Obec Horní Újezd
Horní Újezd  č. 83
753 53 Všechovice
Spojení:
Tel.: 581 622 693
Fax:  581 622 693
E-mail:
obec@horni-ujezd.cz

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Děkujeme Skupině ČEZ za podporu při rozsvícení vánočního stromu a nové výzdoby našeho kostela v obci Horní Újezd.

logo ČEZ

Odběr e-mailových novinek

Novinky e-mailem

Sjezd rodáků 2021

​​První písemná
zmínka
1371

​​Počet obyvatel
423

​​Nadm. výška
490 m
n.m.

​​Katastrální
výměra
687 ha